Oficjalna strona SV Polonia Monachium

Kontakt:

Trainer / Trener

Gramy w Kreislidze!

Nasi oldboje po trzecim awansie w trzecim roku istenienia drużyny dwa lata występowali w najwyższej klasie rozgrywkowej Górnej Bawarii - Oberlidze. W 2016 roku nie udało nam się utrzymanie w Oberlidze. W przyszłym roku chcemy powalczyć znowu o awans, dlatego szukamy wzmocnień (rocznik 1988 i starsi).

Treningi: czwartek o g. 19.00. Gdzie: Max-Reinhardt-Weg 28, Monachium-Neuperlach. Treningi odbywają się na boisku ze sztuczną nawierzchnią.

W spielen in Kreisliga!

Nach mehrmaligen Aufstiegen, spielten wir zwei Jahre in der höchsten Klasse der Fußball-Senioren A, in der Oberliga München. Wir haben leider nicht geschafft  die Oberliga zu halten. Im nächsten Jahr wollen wir die oberen Tabellenplätze angreiffen, deshalb suchen wir noch Spieler, die es sich zutrauen uns zu helfen (Jahrgang 1988 und älter).

Trainings: Donnerstag um 19 Uhr. Wo: Max-Reinhardt-Weg 28, München-Neuperlach. Wir trainieren auf Kunstrasen.

Hauptsponsor unserer Senioren A Mannschaft

Sponsor naszej druzyny Seniorow A